Оферта

УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ САЙТА ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
Ця Угода використання сайта користувача (далі – Угода) визначає принципи взаємодії сторін при пропонуванні до замовлення товарів (послуг) і їх придбанні на онлайн-майданчику «Jewel-Case», доступ до якого здійснюється через web-сайт, що має адресу в мережі Інтернет https://www.jewel-case.com.ua (далі – Сайт), та/або через мобільні додатки.
Дана угода відповідно до ст. ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України є публічним договором (офертою) і адресовано невизначеному колу осіб не залежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа - підприємець), що бажають придбати товари в інтернет-магазині https://www.jewel-case.com.ua. Продавцями товару можуть бути інші треті особи (НЕ Адміністрація), які корисуються послугами «Jewel-Case», що розміщують пропозиції щодо замовлення товарів на умовах, визначених Адміністратором, і уклали для цього з ним відповідну угоду (продавці «Jewel-Case»  та інші) для реалізації своїх товарів в мережі Інтернет. Адміністратором онлайн-майданчика «Jewel-Case» (власником Сайту та мобільних додатків), що визначає основні умови пропонування товарів (послуг) та їх замовлення і придбання, є ФО-П Фесюн Дмитро Олександрович, 
РНОКПП 3000907372.
Оскільки ця Угода є публічною офертою, то отримуючи доступ до матеріалів Сайту Користувач (Покупець) вважається приєдналася до цієї Угоди.
Відвідувач (Покупець) погоджується з тим, що всі умови Угоди Користування йому зрозумілі і він приймає його повністю і беззастережно.
 
1. РЕЄСТРАЦІЯ. ПРОФІЛЬ КОРИСТУВАЧА
1. Користувачем (Покупцем) може бути юридична чи фізична особа, яка досягла 18-річного віку і володіє повною дієздатністю, зацікавлена в замовленні і придбанні товарів 
2. Для здійснення покупок відвідувачеві необхідно пройти реєстрацію на онлайн-майданчику «Jewel-Case»: заповнити реєстраційну форму або авторизуватися через одну із зазначених соціальних мереж.
3. До здійснення реєстрації відвідувач онлайн-майданчика «Jewel-Case» може знайомитися правилами і умовами, викладеними на Сайті (в мобільних додатках), знайомитися з товарними пропозиціями, переглядати товари (послуги) тощо, без можливості здійснити оформлення замовлення і набути статусу Покупця.
4. Реєструючись, Користувач: 
погоджується з умовами взаємодії з Адміністратором, викладеними в цій Угоді та розділах (на сторінках) Сайту (в мобільних додатках);
гарантує, що зазначені ним дані (П.І.Б., мобільний телефон, e-mail та ін.) є правдивими;
погоджується на передачу Адміністратору своїх персональних даних, їх обробку, зберігання, передачу і використання, в тому числі третіми особами, які залучаються для виконання замовлень.
5. Дані Користувача, що використовуються в подальшому при здійсненні та/або виконанні його замовлень як Покупця, зберігаються Адміністратором і відображаються в розділі «Профіль».
6. Оформлюючи замовлення, Покупець підтверджує свою згоду з усіма умовами здійснення покупок на онлайн-майданчику «Jewel-Case» і принципами взаємодії сторін, викладеними в цій Угоді та на Сайті (в мобільних додатках).
7. Для отримання окремих можливостей або виконання окремих замовлень (як то спрощена процедура оплати банківською карткою, оплата частинами, інші особливі умови отримання товару (послуги) чи його оплати, повернення коштів за повернутий товар (послугу) в разі скасування угоди купівлі-продажу тощо) від Покупця може потребуватися вчинення додаткових дій та/або надання додаткових даних (документів), в тому числі, але не виключно: 
надання інформації про адресу проживання;
додавання в розділі «Профіль» банківської картки;
надання реквізитів банківського (карткового) рахунку для перерахування коштів;
паспортні дані;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
8. Покупець, протягом всього строку здійснення покупок на онлайн-майданчику «Jewel-Case» (використання Сайту та/або мобільного додатку), має право змінювати та доповнювати надані ним дані.
 
 
2. ПРОПОНУВАННЯ ТОВАРІВ (ПОСЛУГ)
1. На онлайн-майданчику «Jewel-Case» Продавцями пропонуються до замовлення і придбання  матеріали обладнання для ювелірної галузі та хендмейд, ювелірні вироби  та супутні послуги. Товари (послуги) пропонуються в постійному каталозі, для здійснення щоденних покупок.
2. Товари також можуть пропонуватися в Акціях. Придбання товарів, пропонованих в рамках Акцій, регулюється положеннями цієї Угоди, з урахуванням наступного: 
до замовлення пропонується певний асортимент на особливих умовах;
умови, на яких товари пропонуються до придбання в рамках Акцій, діють протягом обмеженого проміжку часу: від декількох годин до декількох днів;
строк доставки товару, замовленого Покупцем в рамках Акції, обчислюється з моменту її завершення і становить орієнтовно 5 – 8 календарних днів.
3. Акції не є маркетинговими заходами.
4. В мобільних додатках товари (послуги) можуть пропонуватися на умовах, відмінних від тих, на яких вони пропонуються на Сайті.
 
3. УМОВИ ПРИДБАННЯ
1. Інформація про Продавця (реквізити суб’єкта господарювання) конкретного товару (послуги) вказується в супровідних документах, що підтверджують факт передачі товару (послуги) Покупцеві, а комерційне найменування Продавців, що не є продавцями «Jewel-Case», самостійно організовують доставку замовлень та приймання повернутих товарів - також у картці товару (сторінка, де розміщені фото, опис та інша інформація про товар).
2. Відомості про конкретний товар (послугу) та його вартість визначаються Продавцями самостійно. Умови виконання замовлень (доставки, оплати й повернення) продавців «Jewel-Case» визначаються уніфіковано, за погодженням з Адміністратором, або Продавцем самостійно, в залежності від умов, на яких Продавцями укладено угоди з Адміністратором.
3. Загальні умови придбання товарів (послуг) та виконання замовлень також можуть зазначатися в окремих розділах (на сторінках) Сайту (мобільних додатків). Умови придбання конкретного товару (послуги) або виконання замовлення також можуть вказуватися у картці товару та/або на сторінці оформлення замовлення.
4. Адміністратор та кожен Продавець докладають максимум зусиль для надання інформації про товар якомога точніше. Однак з технічних причини не виключені ситуації, при яких інформація може містити неточності або виглядати неповною. Для повноти відображення інформації про товар Адміністратор/ Продавець має право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію про товар в будь-який час.
5. З огляду на специфіку візуального відображення різних товарів на екрані монітора (екрані мобільного пристрою), деякі кольори можуть незначним чином відрізнятися від кольорів реальних зразків.
 
4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
1. Відвідувач (Покупець) може оформити замовлення самостійно, шляхом натискання кнопки "купити" і "оформити замовлення" або за телефонами: +380973001053, +380664483229. Після оформлення замовлення покупцеві буде направлено повідомлення про підтвердження замовлення, на зазначені при оформленні замовлення контакти, і наявності товару або про передбачувану дату надходження товару в разі його відсутності. При оформленні замовлення по телефону повідомлення здійснюється за допомогою телефонного зв'язку.
2. Оформлюючи і направляючи замовлення до виконання, Покупець підтверджує, що: 
він погоджується з усіма умовами придбання відповідного товару (послуги), викладеними в цій Угоді, розділах Сайту (мобільних додатків), картці товару і беззастережно їх приймає;
він ознайомився з інформацією про товар (послугу), наявністю (відсутністю) преференцій, знижок, особливими умовами оплати та/або доставки, умовами гарантійного обслуговування тощо, отримав її в обсязі, достатньому для здійснення покупки;
товар (послуга) замовляється (придбавається) ним добросовісно, для цілей особистого та/або некомерційного використання.
3. Вміст кошика Покупця аналізується, і в залежності від кількості товарів, їх габаритів, груп сумісності, (різних) Продавців, місця зберігання (складу), доступних способів оплати чи доставки, загальної вартості кошика тощо та з метою забезпечення оптимальних умов доставки згруповує товари в замовлення. 
5. При замовленні товару на сайті Користувач (Покупець) підтверджує згоду на об'єднання оформлених на одного одержувача замовлень в одній упаковці і отримання однією посилкою. У разі об'єднання замовлень Користувач (Одержувач) буде повідомлений за допомогою повідомлення на вказану при оформленні електронну пошту.
6. Кількість і вартість сформованих замовлень, а також вартість доставки кожного з них, відображається при завершенні оформлення/підтвердження Покупцем покупки.
7. Після отримання замовлення від Покупця Адміністратор здійснює його обробку і направляє підтвердження на електронну пошту: номер замовлення, замовлені товари, ціну, суму замовлення, особливості доставки; на номер мобільного телефону: номер замовлення і суму замовлення.
8. В залежності від умов угоди Продавця з Адміністратором, окремі замовлення можуть перенаправлятися Адміністратором Продавцю без обробки, для надання підтвердження (здійснення уточнень) ним безпосередньо.
9. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем – укладеним, після отримання Покупцем повідомлення на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації (або в інший спосіб), з підтвердженням факту прийняття замовлення.
10. Продавець може відхилити замовлення в разі фактичної відсутності товару на складі, шляхом надсилання повідомлення Покупцю на електронну пошту (або в інший спосіб). В такому випадку права і обов’язки сторін, пов’язані з продажею, доставкою і передачею замовленого товару Покупцю і його оплатою, припиняються, а вартість товару, оплачена Покупцем банківською картою онлайн, повертається на карту, з якої була проведена оплата.
 
5. ЦІНА ТА УМОВИ ОПЛАТИ
1. Ціна товару (послуги) вказується в українській гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця і не включає вартість доставки.
2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни товарів, що пропонуються до придбання. Зміна ціни не допускається після того, як замовлення було прийняте Продавцем до виконання, а Покупець отримав відповідне повідомлення (підтвердження).
3. Відвідувач (Покупець) погоджується з тим, що ціна на товар, відкладений їм в «кошик», його асортимент і кількість, будуть актуальними лише на момент формування «кошика» і можуть змінюватися, якщо покупка не була остаточно оформлена шляхом натискання кнопки «оформити замовлення »,« купити ». 
4. Спосіб здійснення оплати обраних Покупцем товарів та/або послуг визначається за погодженням з Продавцем та вказується в картці товару(послуги)/на сторінці оформлення замовлення.
5. Додаткова інформація, пов’язана зі здійсненням оплати банківською карткою на Сайті (мобільному додатку), викладена в розділах «Оплата» та доповнюється Адміністратором по мірі додавання нових сервісів для користувачів онлайн-майданчику «Jewel-Case».
6. Доступні Покупцям способи оплати товарів та/або послуг:
- готівкою в магазині «Jewel-Case» м. Харків, готівкою при врученні кур’єром Нова Пошта чи іншими кур’єрськими службами; 
- банківський  платіж (ми надаємо рахунок) в терміналі самообслуговування чи  через касу будь-якого відділення банку;
- карткою VISA/MasterCard, Приват24 при оформленні замовлення через меню сайту, залежить від технічних можливостей та комерційних домовленостей Адміністратора з фінансовими партнерами онлайн-майданчика «Jewel-Case».
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! При оплаті з карт будь-якого Банку стягується комісія згідно тарифам. 
Комісію сплачує Покупець.
7. Інформація про встановлений Адміністратором відсоток скасувань, відмов і повернень, досягнення якого є підставою для обмеження способів оплати, може розміщуватись у відповідних розділах на Сайті (мобільних додатках), доводитись Покупцю в розділі «Профіль» або повідомленнях про обмеження способів оплати, а також надаватись Покупцю на його запит до Адміністратора.
8. Товар на момент його передачі, а послуга на момент звернення Покупцем з вимогою про її надання, повинні бути повністю оплачені (за винятком випадків оформлення угоди купівлі-продажу з оплатою грошовим переказом через кур’єрську службу під час отримання замовлення).
9. Для формування та відправлення  замовлення зі сплатою вартості  замовлення грошовим переказом через кур’єрську службу в момент отримання товару Покупець сплачує на банківський рахунок Продавця передплату у розмірі 100 грн., що є гарантійним забезпеченням кур’єрської доставки у разі відмови від викупу замовлення  та враховується в вартість замовлення у разі викупу замовлення.  
 
6. ДОСТАВКА ТОВАРУ
1. Доставка здійснюється по всій території України за винятком АР Крим і територій проведення АТО. Доставка (спосіб доставки) товарів деякими Продавцями може обмежуватися окремими регіонами.
2. При оформленні замовлення Покупець може самостійно вибрати вид доставки із варіантів, запропонованих на онлайн-майданчику «Jewel-Case» :
- самовивіз із магазину «Jewel-Case» м. Харків, у даному випадку повна вартість замовлення складається з вартості товару, вказаного в інтернет-магазині.
3. Доступні Покупцям способи (варіанти) доставки можуть визначатися технічними можливостями та комерційними домовленостями Адміністратора/Продавця з логістичними партнерами. Орієнтовний строк доставки залежить від перевізника.
4. Вартість доставки замовлення можливо розрахувати на сайті перевізника.
5. Покупець оплачує вартість доставки замовлення як окремої послуги, що надається йому додатково. Послуга доставки вважається наданою в момент отримання замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає товар і йому повертається раніше оплачена вартість товару відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».
6. Замовлення вважається виконаним Продавцем в момент його фактичної передачі Покупцеві під підпис. Для отримання замовлення Покупцю необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу при доставці замовленні кур’єрською службою та/або отриманні замовлення в магазині «Jewel-Case», які були оплачені напередодні.
7. Право власності на товар та пов’язані з ним ризики переходять від Продавця Покупцеві в момент передачі товару. Підтвердженням переходу права власності на товар є підпис Покупця в накладній (накладній, квитанції, реєстрі доставки тощо), наданій Продавцем, службою доставки або кур’єром.
8. Покупець має право порушити цілісність упаковки товару, провести перевірку, а також розпорядитися товаром в будь-який інший спосіб на власний розсуд, лише після його повної оплати. Дане положення не позбавляє Покупця прав, наданих Законом України «Про захист прав споживачів» щодо повернення товару належної і неналежної якості.
9. Передача Покупцеві товарів з їх оплатою у відділенні готівковими коштами та вартістю, що відповідно до вимог законодавства потребує його ідентифікації, здійснюється лише за умови проходження такої ідентифікації (пред’явлення та надання копії документу, що посвідчує особу та РНОКПП).
 
7. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ
1. На товари, придбані на онлайн-майданчику «Jewel-Case», надається гарантія відповідно до чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів та залежно від сервісної політики Продавця (виробника).
2. Гарантійним випадком є виявлення Покупцем недоліків та/або істотних недоліків товару в момент отримання замовлення (механічні пошкодження, некомплектність, дефект, неробочий стан тощо) або при експлуатації товару протягом встановленого строку гарантії.
3. Строк гарантії обчислюється з дня придбання товару, який вказується у відповідному документі (квитанція, накладній. Товарному чеку та інш.), якщо інше не встановлено законодавством.
4. Загальними гарантійними зобов’язаннями Продавця є забезпечення здійснення безоплатного ремонту товару з недоліком, заміна товару з істотним недоліком, а у випадку неможливості здійснити таку заміну - виплата компенсації за повернутий товар.
5. Цією Угодою Користувач (Покупець) підтверджує свою обізнаність у тому, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та Відвідувач (Покупець) має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного Товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за Адміністрацією право відмовити Відвідувачу (Покупцеві) в обмін або повернення товару.
6. Адміністратор сприяє в розгляді звернень Покупців у зв’язку з настанням гарантійних випадків, в той час як забезпечення виконання гарантійних зобов’язань покладається на Продавця товару
7. Правила взаємодії сторін при настанні гарантійних випадку детальніше викладені в окремих розділах (на сторінках) Сайту (мобільних додатків).
 
8. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. У разі, якщо товар не відповідає очікуванням Покупця, він має право повернути товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання при дотриманні умов, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів».
2. Повернення товару продавцям «Jewel-Case» здійснюється на адресу: Україна, Харків, вул. Академіка Павлова, буд. 120а
3. Повернення окремих товарів має здійснюватися шляхом їх відправки безпосередньо Продавцю, інформація про що зазначається на Сайті при їх пропонуванні (в картці товару).
4. При поверненні товару Покупець зобов’язаний заповнити заяву на повернення (бланк повернення), зазначивши найменування та кількість товару, що повертається, об’єктивні причини повернення, а також упакувати товар: покласти назад в коробку або пакет і вкласти в нього заяву.
5. При поверненні (відправленні за допомогою служби доставки) товару, що поставляється в індивідуальній упаковці (упаковці виробника), необхідно запакувати такий товар додатково, зберігши вид товару в індивідуальній упаковці. Продавець має право відмовити в прийомі товару, що повертається, якщо він був запакований неналежним чином, внаслідок чого на ньому (на індивідуальній упаковці) залишилися сліди та/або пошкодження (в т.ч. такі, що виникають при його транспортуванні (подряпини, зім’ятості, нанесення маркувань, додаткова фіксація скотчем вантажу та/або супровідних документів та ін.) – як товар, товарний вигляд якого не збережений Покупцем.
6. Продавець має право не приймати товар, якщо він відправлений на умовах післяплати за доставку.
7. Ювелірні вироби не підлягають обміну та поверненню, згідно з переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.
 
9. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (З ІСТОТНИМ НЕДОЛІКОМ)
1. Покупець має право відмовитися від отримання товару при виявленні ним невідповідності (недоліку) в момент його отримання.
2. Повернення Покупцем товару, неналежну якість якого виявлено після отримання (в процесі експлуатації) протягом гарантійного строку, здійснюється в порядку, встановленому законодавством, і/або зазначеному Продавцем при наданні інформації про товар, а також в супровідних документах на товар, включаючи документи виробника.
3. Вимоги Покупця щодо повернення товару неналежної якості з компенсацією його вартості задовольняються за умови дотримання ним порядку та умов взаємодії сторін при настанні гарантійного випадку: звернення із заявою в передбачений строк і спосіб, надання всіх передбачених документів, в т. ч. накладної, товарного чи фіскального чеку тощо(документу, що підтверджує придбання товару в магазині «Jewel-Case»), наданні копії документів, що засвідчують особу, РНОКПП та  надання реквізитів банківського (карткового) рахунку для перерахування компенсації та ін.
4. Договір купівлі-продажу вважається розірваним, а товар неналежної якості – повернутим, в день фактичного отримання такого товару за умови надання всіх передбачених документів.
5. Продавець має право відмовитися від приймання товару, відправленого Покупцем без надання передбачених документів, а також не розглядати заяву Покупця до усунення допущених ним недоліків. В такому випадку датою розірвання договору купівлі-продажу вважатиметься дата усунення Покупцем допущених недоліків.
6. У разі неусунення Покупцем недоліків протягом 1 місяця, зобов'язання Продавця щодо забезпечення збереження такого товару припиняються, і він має право розпорядитися товаром на власний розсуд. Продавець не зобов'язаний здійснювати зворотну відправку товару, заяву за яким оформлено неналежним чином.
7. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування товаром, умов його зберігання або умов повернення.
 
 
10. ПОВЕРНЕННЯ ВАРТОСТІ ПОВЕРНУТОГО ТОВАРУ
1. Кошти повертаються Покупцеві після отримання товару та обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем заяви на повернення.
2. Строк та спосіб повернення Покупцю коштів визначається Продавцем згідно чинного законодавства.
3. Перерахування компенсації здійснюється виключно особі, яка оплачувала замовлення і проводиться виключно у той же спосіб, яким проводилась оплата за товар, замовлення.
4. У випадку невиконання або неналежного виконання Продавцем обов’язку щодо повернення коштів Покупцю на його законну вимогу Адміністратор може виконати обов’язок Продавця як його поручитель.
 
11. МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ
1. Адміністратор може пропонувати Покупцям участь в програмах лояльності, і забезпечувати учасникам програм особливі умови оплати, доставки, повернення замовлень та інші спеціальні пропозиції. Програма лояльності може не розповсюджуватися на замовлення та придбання певних товарів, їх категорій тощо, про що Покупець може дізнатися з картки товару .
2. Адміністратор може проводити різні заходи (активності) для підтримки поінформованості Покупців про «Jewel-Case» та товари, що пропонуються до придбання, а також для залучення нових Покупців.
3. До таких заходів можуть належати надання промокодів (знижки на майбутні покупки, виражені в грошовому еквіваленті), інші спеціальні пропозиції.
4. Відповідні заходи можуть проводитися: 
- на Сайті та в мобільних додатках;
- на сторінках «Jewel-Case» у соціальних мережах (Facebook, Instagram).
5. Правила проведення та участі в таких заходах, а також умови отримання й використання заохочень (бонусів, винагород за участь в конкурсі тощо) публікуються на Сайті (в мобільному додатку, на відповідній сторінці соціальної мережі) окремо.
 
12. КЛІЄНТСЬКА ПІДТРИМКА
1. Адміністратор і Покупець підтримують зв'язок за допомогою електронної пошти, телефонного зв'язку (SMS), Viber, мобільних додатків, оголошень та/або повідомлень.
2. Адміністратор забезпечує інформаційний обмін Покупця з Продавцями та виступає посередником (медіатором) при розгляді звернень і врегулюванні претензій Покупців як споживачів.
3. Покупець здійснює зв'язок з Продавцем (стосовно властивостей товару, строків і методів доставки, у разі виникнення спірних питань тощо) за контактами, розміщеними у картці товару/у розділі «Мої Замовлення». Якщо така інформація відсутня, Покупець може звернутися до Адміністратора.
4. Якщо Покупець бажає відмовитися від розсилки інформації від «Jewel-Case», що має рекламний характер, він може звернутися до служби підтримки або самостійно відписатися у розділі «Профіль» («Управління розсилками»).
 
13. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
1. Персональні дані можуть включати (але не обмежуються цим): 
- адреса електронної пошти
- прізвище, ім’я, по-батькові
- номер телефону
- адреса проживання (доставки)
- дата народження
- зображення обличчя (фото)
- перелік замовлень, зроблених на Сайті (в мобільних додатках)
- інформація ( в т.ч. фото), розміщена у відгуках/коментарях на Сайті (в мобільних додатках)
- паспортні дані та РНОКППРНОКПП
- реквізити банківської картки /банківського (карткового) рахунку
- файли cookie та дані про використання.
2. Адміністратор має право на обробку персональних даних Покупців – будь-яку дію або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
Дані про використання
3. Адміністратор може збирати інформацію, яку веб-переглядач Покупця надсилає щоразу, коли останній відвідує Сайт, або коли отримує доступ до Сайту через мобільний додаток (далі – Дані про використання).
4. Дані про використання можуть містити таку інформацію, як адреса інтернет-протоколу комп'ютера Покупця (наприклад, IP-адреса), тип браузера, версія браузера, сторінки Сайту, які відвідує Покупець, час і дата відвідування, час, витрачений на ці сторінки, унікальний ідентифікатор пристрою та інші діагностичні дані.
5. Якщо Покупець отримує доступ до Сайту через мобільний додаток, дані про використання можуть містити інформацію про тип використовуваного мобільного пристрою, унікальний ідентифікатор мобільного пристрою, IP-адресу мобільного пристрою, мобільну операційну систему, тип мобільного Інтернет-браузера та інші діагностичні дані.
Файли cookie
6. Адміністратор використовує файли cookie та аналогічні технології відстеження, щоб відстежувати діяльність Сайту та активність Покупців при його відвідуванні.
7. Файли cookie надсилаються у веб-переглядач із веб-сайту та зберігаються на пристрої Покупця. Покупець може налаштувати свій веб-переглядач та відмовитися від всіх файлів cookie або вказати, коли файли cookie можуть надсилаються. Однак, якщо Покупець не приймає файли cookie, він втрачає можливість користуватися деякими елементами Сайту.
8. Адміністратор має право обробляти зібрані персональні дані для наступних цілей: 
- реєстрація Покупця на онлайн-майданчику «Jewel-Case» (Сайті та/або мобільних додатках);
- забезпечення роботи Сайту (мобільних додатків);
- повідомлення Покупця про послуги, новини і рекламні пропозиції шляхом відправки SMS, електронних повідомлень тощо;
- надання клієнтської підтримки;
- обробка замовлення, зроблених Покупцем на онлайн-майданчику «Jewel-Case», і передача даних відповідним партнерам, підприємствам і службам, які здійснюють доставку, забезпечують оплату тощо, для належного виконання замовлення;
- забезпечення реалізації господарських, цивільно-правових, податкових відносин та відносин у сфері, передбаченої статутними документами Адміністратора, ведення бухгалтерського обліку та здійснення операційної діяльності, необхідних для виконання замовлень Покупців.
9. Дані Покупців збираються та обробляються на території України у зв'язку з реалізацією товарів/наданням послуг на території України виключно та згідно з чинним законодавством України.
10. Адміністратор вживатиме всіх необхідних заходів, щоб гарантувати, що персональні дані Покупця будуть оброблятися надійно і відповідно до цих Правил користування Сайтом, та не будуть передані третій стороні, доки вона не забезпечить належні засоби контролю щодо захисту персональних даних.
11. Адміністратор має право на передачу та розголошення персональних даних Покупців у наступних випадках: 
- здійснення юридичних зобов'язань ( у тому числі виконання Замовлення Покупця);
- запобігання або розслідування можливих правопорушень у зв'язку з використанням Сайту;
- надання інформації правоохоронним та іншим компетентним державним органам на їх запит, що відповідає вимогам чинного законодавства України;
- захист особистої безпеки Покупців або третіх осіб.
12. Адміністратор вживає всіх належних і достатніх заходів з метою захисту персональних даних Покупців, однак не може гарантувати їх абсолютну безпеку, зважаючи на особливості здійснення діяльності в мережі Інтернет.
13. Адміністратор може залучати треті сторони для виконання зобов’язань перед Покупцями та з метою покращення роботи Сайту, в тому числі, але не виключно, фінансових та логістичних партнерів (далі – Постачальники послуг).
14. Постачальникам послуг може надаватися доступ до персональних даних Покупців лише для виконання вищевказаних завдань та в об’ємі, достатньому для їх виконання. Постачальники послуг зобов’язані не розкривати і не використовувати персональних даних Покупців для інших цілей.
15. Адміністратор також може залучати Постачальників послуг для контролю та аналізу використання Сайту.
16. Адміністратор може використовувати Google Analytics – службу веб-аналітики, яка відслідковує та звітує про трафік Сайту та може використовувати зібрані дані для контекстуалізації і персоналізації оголошень власної рекламної мережі. Політика конфіденційності Google розміщена за посиланням: https://policies.google.com/privacy?hl=uk.